Четвер, 28.03.2024, 11:50
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » педагогика та психологія післядипломної освіти [ Добавить статью ]

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИЯВЛЕННЯ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ СПЕЦІАЛЬНИХ ЗДІБНОСТЕЙ ДО ПРОФІЛЬНОГО ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ПРЕДМЕТІВ

 

Подана стаття присвячена розгляду спеціальних здібностей, необхідних для успішного навчання учнів у різних гуманітарних профільних класах (гуманітарно-філологічному, суспільно-гуманітарному, гуманітарно-лінгвістичному, історико-філософському, гуманітарно-педагогічному), а також визначається діагностичний інструментарій їх виявлення.

Ключові слова: спеціальні здібності (літературні здібності, мовні здібності, історичний вид здібностей, інтелектуально-евристичний різновид здібностей, педагогічні, організаційні та комунікативні здібності), гуманітарний напрям профільного навчання, діагностична робота вчителя.

Аннотация

В данной статье рассматриваются специальные способности, необходимые для успешного обучения учащихся в разных профильных классах (гуманитарно-филологическом, общественно-гуманитарном, гуманитарно-лингвистическом, историко-философском, гуманитарно-педагогическом) и предлагается диагностический инструментарий их определения.

Ключевые слова: специальные способности (литературные, языковые, исторические, интеллектуально-эвристические, педагогические, организаторские, коммуникативные способности), гуманитарное направление профильного обучения, диагностическая работа учителя.

The summary

This article is devoted to revealing of special abilities, which are necessary for successful education of 10-15 year old pupils in different specialized classes (humanitarian and philological, social and humanitarian, humanitarian and linguistics, historical and philosophical, humanitarian and pedagogical). Diagnostically methods are given for this purpose.

Key words: special abilities (literary, language, managerial, communicative, humanitarian, historical, specialization), pedagogical diagnostics.

Категория: педагогика та психологія післядипломної освіти | Добавил: imidg (08.01.2011) | Автор: Бабко Т.М.
Просмотров: 850 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024