Субота, 20.04.2024, 06:31
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » педагогика та психологія післядипломної освіти [ Добавить статью ]

Управління розвитком професійної компетентності вчителя в загальноосвітньому навчальному закладі

В умовах модернізації освітньої системи підвищуються вимоги до вчителя|учителя|, його професіоналізму і особистісних якостей. Сьогодні стає очевидним, що розвиток конкурентоздатної|конкурентоспроможної| особистості|особистості|   в  освітніх закладах різного типу неможливий без підвищення професійної компетентності  вчителів|утворення|. Оскільки|тому що| центральною  у змісті сучасної освіти є особистість учня, створення сприят­ливих умов для її становлення та  розвитку на кожному етапі, то якість і міра цього розвитку виступають|вирушають| як показник роботи вчителів|учителів|

Категория: педагогика та психологія післядипломної освіти | Добавил: imidg (08.01.2011) | Автор: Янчук С.
Просмотров: 1333 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024