Четвер, 23.11.2017, 23:13
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3]дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
Творча група [1]теорія та методика виховання [29]
дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8]
педагогика та психологія післядипломної освіти [17]іноземні мови [2]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » дошкільна освіта [ Добавить статью ]

Подорож в країну здоров'я
Трищук М. Д. вихователь ст. гр. ПОДОРОЖ В КРАЇНУ ЗДОРОВ’Я /ВИХОВНИЙ ЗАХІД У СТАРШІЙ ГРУПІ/ МЕТА: УЗАГАЛЬНИТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО ОСНОВНІ УМОВИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВЯ; ФОРМУВАТИ ВАЛЕОЛОГІЧНИЙ СВІТОГЛЯД. ЗАВДАННЯ: ОСВІТНІ: ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО ПРАВИЛА БЕЗПЕКИ НА ДОРОЗІ; ОЗНАЙОМИТИ З ЕЛЕМЕНТАМИ ТОЧКОВОГО МАСАЖУ НІГ; ЗАКРІПИТИ ЗНАННЯ ДІТЕЙ ПРО АВТОРСЬКІ КАЗКИ, ВМІННЯ ВПІЗНАВАТИ ЇХ ЗА ПЕРСОНАЖАМИ; РОЗШИРЮВАТИ СВІТОСПРИЙНЯТТЯ. РОЗВИВАЛЬНІ: СПРИЯТИ РОЗВИТКУ У ДІТЕЙ БАЖАННЯ БУТИ ЗДОРОВИМИ,ПІКЛУВАТИСЬ ПРО СВІЙ ОРГАНІЗМ;РОЗВИВАТИ ПІЗНАВАЛЬНУ АКТИВНІСТЬ, МОВЛЕННЯ, УВАГУ, УЯВУ; ВИХОВНІ: ВИХОВУВАТИ ПОЗИТИВНЕ СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ; ВИХОВУВАТИ ІНТЕРЕС ДО ТВОРІВ ХУДОЖНЬОЇ ЛІТЕРАТУРИ. ПОПЕРЕДНЯ РОБОТА: БЕСІДА ПРО ПРАВИЛА ОСОБИСТОІ ГІГІЄНИ; ЧИТАННЯ ХУДОЖНІХ ТВОРІВ ЗА ТЕМОЮ; ОЗНАЙОМЛЕННЯ ДІТЕЙ ІЗ ПРАВИЛАМИ ПОВОДЖЕННЯ НА ДОРОЗІ; ДОБИРАННЯ ДИДАКТИЧНИХ ІГОР; ПРИДУМУВАННЯ НАЗВ СТАНЦІЙ;ПІДГОТОВКА ДІЙОВИХ ОСІБ. ОРГАНІЗАЦІЯ РОЗВИВАЛЬНОГО ЖИТТЄВОГО ПРОСТОРУ: СИГНАЛЬНІ КАРТКИ(ЖОВТА, ЗЕЛЕНА, ЧЕРВОНА); М’ЯЧ; АПТЕЧКА З ПРЕДМЕТАМИ ОСОБИСТОЇ ГІГІЄНИ ТА ІГРАШКАМИ; МАСАЖНИЙ КИЛИМОК, ПАЛИЦІ. ДІЙОВІ ОСОБИ: МЕДУНИЦЯ АЙБОЛИТЬ ПІЛЮЛЬКІН ХІД ЗАХОДУ Вихователь:Діти,сьогодні ми вирушаємо в подорож,а подорожувати ми будемо потягом, тож уявіть, що ви довгий потяг - і вирушаймо ! (діти шикуються в колону по одному, тримаючись за лікоть попереднього,просуваються колоною по залу, вихователь в цей час підіймає одну з карток:зелена-йдуть і плескають в долоні, жовта - легкий біг, червона - крокують. Перший в колоні відтворює звук потягу і «потяг» вирушає до першої станції.) Станція «ЗЕЛЕНА АПТЕКА» (за столом сидить Медуниця) Медуниця: я – Медуниця, люблю порядок і чистоту. Люблю, щоб усі діти були здорові. А якщо хтось захворіє, то я швиденько вилікую його медком, суничкою, травичкою. Хто знає з якої книги я до вас завітала ? Діти: «Незнайко в сонячному місті». Медуниця: Правильно, діти. А хто написав цю веселу книжку ? Діти:автор - Микола Носов. Медуниця: добре, вірно відповіли. Але я хочу вас про де що запитати: 1. Що потрібно зробити в першу чергу,коли ви повернулися з прогулянки?(помити руки) 2. А коли ще обов’язково потрібно мити руки ?(перед їжею, після відвідування туалету,коли забруднилися) 3. Скільки разів на день слід чистити зуби ?(два, рано та ввечері) 4. Якщо мама принесла з базару смачні яблука - їх можна одразу їсти ?(ні, спершу обов’язково треба помити). - Молодці, діти. А зараз я пропоную вам гру, погляньте, яку коробочку приніс мені Незнайко, (дістає аптечку). -Діти як ви думаєте, як називається ця коробочка ? (аптечка) -А що повинно лежати аптечці ? (бинт, вата, таблетки, йод, зеленка) -Так, вірно. Але цю аптечку приніс мені Незнайко, і мені здається, що він із нею щось наплутав ! Перевіримо ? Гра «ОСОБИСТА ГІГІЄНА» МЕТА:забезпечити умови для здійснення гігієнічного виховання дітей у ДНЗ та родинах. ХІД ГРИ На столі розкладені предмети: зубна щітка,гребінець,ложка,лялька,машинка,носова хустинка. Необхідно відібрати тільки ті предмети,якими можна ділитись з іншими дітьми. Пояснити свої дії. Медуниця: молодці, діти, правильно все зробили. Я вам дякую, що заїхали до мене, бувайте здорові. Вихователь: погостювали в Медуниці їдьмо далі, вперед. (перший в колоні відтворює звук потягу, і діти вирушають до другої станції. «Потяг» рухається по залу, вихователь підіймає одну з трьох карток). Станція «ТРАВМОПУНКТ» (за столом сидить лікар Айболить) Айболить: Доброго дня, а хто це до мене приїхав ?Ви лікуватись ? Діти: Добрий день, ні ми в гості ! (до Айболита підбігає Зайчиха) Зайчиха: Ай, ай ! Мій Зайчик потрапив під трамвай ! Мій Зайчик-пострибайчик, потрапив під трамвайчик ! Він біг по доріжці і йому покалічило ніжки. Він хворий і тепер кульгає, допоможіть йому, благаю! Айболить: Не проблема! Веди-но його до мене ! Пришию йому нові ніжки, оббігає всі доріжки ! (пришиває ніжки іграшці-зайчикові) - Ну, ось зайчик здоровенький Айболить: добре, а чи знаєте ви в яку казку потрапили? Діти: Так. «Лікар Айболить.» Корнія Чуковського. Айболить: добре, а ви чули,що трапилось із зайчиком ? Діти: так, потрапив під трамвай. Айболить: а ось це недобре ! Бо швидко та безболісно пришити ніжку можна лише в казці ! Тому дайте мені відповідь на такі питання: 1. На який колір світлофора можна переходити дорогу?(на зелений). 2. А якщо немає світлофора, як правильно переходити дорогу?(дорогу переходять по пішохідному переходу,який називають «зебра»,а якщо немає переходу,то коли переходиш дорогу-спершу треба подивитись ліворуч,щоб переконатись,що немає машин,а на середині дороги - подивитись праворуч,і якщо немає машин,можна йти далі) 3. А як треба обходити трамвай ?(позаду) 4. А тролейбус і автобус ?(спереду) -Добре, думаю ви завжди будете такими уважними та обережними. А зараз пропоную пограти в гру. Гра «СМАЧНОГО» МЕТА: розвивати увагу, мислення, швидкість реакції. ХІД ГРИ Діти стають в коло,а в центрі-ведучий з м’ячем. Ведучий кидає м’яч будь-кому з дітей,називаючи смачні страви. Дитина повинна спіймати м’яч і вернути його ведучому зі словом «смачного». Якщо ведучий називає неїстівне, то гравець повинен спіймати м’яч і промовчати. Айболить: Молодці, діти ! Дякую, що побували в мене. Бувайте здорові ! Діти: До побачення ! (діти знову шикуються «потягом» і рушають. Вихователь підіймає одну із карток. Діти підходять до третьої станції.) Станція «СПОРТИВНА» (дітей зустрічає Пілюлькін) Пілюлькін: О, привіт, діти ! Ви вже були в нашому місті, у Медуниці, та дуже добре,що заїхали до мене. Бо я хочу вам відкрити один секрет – я знаю такий спосіб, коли можна бути здоровим і без усіляких там пілюль. І тепер я хочу змінити своє ім’я: не Пілюлькін, а Гантелькін ! Як ви гадаєте, що ж це за спосіб ? Діти: Фізкультура і спорт ! Для того, щоб бути здоровим, треба не лише дотримуватись гігієни і правильно харчуватись, а й займатись фізкультурою та загартовуватись ! Пілюлькін: Правильно ! Тому вже зараз давайте виконаємо фізичні вправи,в дві колони шикуйсь ! (діти стають в дві колони і разом з Пілюлькіним виконують вправи) ВПРАВА «СИЛАЧІ»: В.п.-руки зігнуті до плечей, долоні стиснуті в кулак, ноги на ширині плечей; 1-розвести руки в сторони; 2-повернутись у в.п.; ВПРАВА «ЛІТАКИ»: В.п.-руки на поясі,ноги на ширині плечей; 1-нахилитися вперед,розвести руки в сторони; 2-поворот вправо; 3-поворот вліво; 4-повернутись у в.п.; ВПРАВА «ЛІСОРУБИ»: В.п.-ноги на ширині плечей,руки догори; 1-нахилитися вперед,видихаючи «Ух !»; 2-повернутись у в.п.; ВПРАВА «ПРУЖИНКА»: В.п.-ноги разом,руки на поясі; 1-виконується півприсідання; 2-повенутись у в.п.; ВПРАВА «НЕВАЛЯЙКА»: В.п.-руки на поясі,ноги разом; 1-2-стрибки на місці з викиданням ніг в сторони; ВПРАВА НА ВІДНОВЛЕННЯ ДИХАННЯ. Пілюлькін: Які ж ви молодці ! Добре гімнастику робите, може ще й в гру пограєте ? РУХЛИВА ГРА «КЕНГУРУ» ХІД ГРИ Діти діляться на дві команди, треба прострибати із затиснутим м’ячем між колінами до прапорця і назад; передати м’яч наступному гравцеві; перемагає та команда, яка впоралась із завданням швидше. Вихователь: Ну, що ж пора прощатись, нам вже час ! Пілюлькін: До побачення, діти ! Не забувайте про фізкультуру та спорт ! (Діти знову стають «потягом»,вирушають до четвертої станці) Станція «ДЕПО» Вихователь: Діти, а ви знаєте, що таке залізничне депо ?(відповіді дітей) Вихователь: Ми приїхали з вами в депо, після довгого шляху необхідно перевірити чи справні усі механізми нашого потягу, щоб у наступній поїздці все було гаразд. Ось ми зараз будемо з вами «ремонтувати» свої механізми. МАСАЖ СТУПНЯМ НІГ (виконується з метою активізації акупунктурних та рефлекторних зон стопи, поліпшення енергетичного балансу організму, зміцнення імунної системи; виконується сидячи). Вихователь разом з дітьми знімає взуття та шкарпетки і виконує вправи: -Дитина ставить на палицю стопи та стискає пальці ніг, а потім їх розслаблює. -Катає палицю стопами вперед-назад. -Ходьба по масажному килимку. Вихователь: Молодці, добре попрацювали, виконуючи масаж ніг ми зробили масаж нашим внутрішнім органам: ваші сердечко, легені, печінка сказали вам: «Дякую !». А зараз, давайте позмагаємось хто швидше взується і сяде на стілець. (діти швиденько взуваються і сідають на стільці) ПІДСУМОК Вихователь:Закінчилась наша подорож-гра, Підсумок робить вже пора, Подорожували ви завзято - Тож знання тепер всі будете мати. І скажіть тепер мені - Вам сподобалось чи ні ? (відповіді дітей на запитання) -Що вам найбільше сподобалось ? -Кого з героїв ви запам’ятали ?
Категория: дошкільна освіта | Добавил: (24.08.2014) | Автор: Трищук Мирослава Дмитрівна
Просмотров: 776 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2017