Неділя, 23.09.2018, 11:08
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3]дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
Творча група [1]теорія та методика виховання [29]
дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8]
педагогика та психологія післядипломної освіти [17]іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » Віртуальний фестиваль [ Добавить статью ]

Максименко Катерина Михайлівна

Логопедичне заняття, 2 клас

(з учнями, які мають вади письма, обумовлені ФФНМ)

Максименко К. М., вчитель – логопед

Мелітопольського навчально-виховного

комплексу «Дитячий садок – школа - ВУЗ» № 16

Тема: Диференціація звуків [д]-[т]. Букв Д,Т.

Мета:

  • навчити учнів розрізняти звуки [д]-[т] як в усному мовленні, так і на письмі за допомогою складів, слів, речень;
  • уточнити знання про ознаки дзвінких і глухих приголосних (артикуляцію та звучання);
  •  розвивати фонематичні процеси, навички звукового аналізу і синтезу слів, дрібну моторику пальців рук;
  • збагачувати й активізувати лексичний запас школярів, поширювати активний словник;
  • розвивати артикуляційний апарат, пам'ять, увагу, мислення, спостережливість, удосконалювати мовленнєві навички, вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою, формувати комунікативну компетентність молодших школярів;
  • виховувати працелюбність і старанність.

Обладнання:

·         Демонстраційний матеріал: зображення літер «Д», «Т»; сигнальні букви, артикуляційні профілі, графічні схеми речень, звукові моделі, таблиці.

·         Роздатковий матеріал: мисочки з квасолею, мисочки з піском, індивідуальні дзеркала, бархатний картон, літери з цупкого паперу.

·          Іграшковий ведмідь,  м’яч, мікрофон.

·         Комп’ютерний програмовий засіб «Адаптація Лого» Республіканський Навчально-науковий центр «ДІНІТ» , мультимедійна система.

Методики,  інноваційні  методи:  ІКТ, інтерактивні методи навчання.


Ход занятия

Категория: Віртуальний фестиваль | Добавил: imidg (09.07.2012) | Автор: Максименко К.М.
Просмотров: 1383 | Комментарии: 22 | Рейтинг: 4.2/106 |
Всего комментариев: 221 2 3 »
22  
я уверен ты победишь,и я буду этому рад,награда находит своих достойных победителей.

21  
Очень хорошее занятие! Молодец!!!!!

20  
Просто ужасный урок!!!!!!!!

19  
Молодец.Желаю успехов.

18  
Отлично!

17  
Отлично!

16  
Очень понравилось занятие!

15  
молодец!!!

14  
Отлично!!! Желаю успехов в педагогической работе.

13  
Молодець!!! Структура уроку побудовано методично правильно. Тема і мета повязані між собою та відповідають віку учнів. Етапи уроку мають плавний перехід. Урок є цікавим, повчальним, розвиваючим.

1-10 11-20 21-22
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2018