Субота, 20.04.2024, 12:57
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » Віртуальний фестиваль [ Добавить статью ]

Новікова А.В.

Тема: Диференціація звуків та букв Б - П.

 Мета: Навчати диференціювати звуки та букви Б – П в усній та письмовій мові. Вдосконалення фонемних процесів, навиків звуко-буквенного аналізу і синтезу; розвиток уваги, пам'яті, зорового сприйняття; уточнення і активізація словника.

 

Обладнання: Дзеркала для кожної дитини, індивідуальні зошити, картинки, в назві яких є звуки Б-П, картки з буквами Б-П .

                                          

                                                   Хід уроку.

І. Організаційний момент. Повторення.
ІІ. Основна частина
1. Розвиток зорового сприйняття.
-Подивіться, які букви ви бачите на табличці? (
б і п)
-Які звуки вони позначають?
- Візьміть дзеркала і вимовте ці звуки Б, П. Чім вони схожі? (Ці звуки приголосні, в роті існує перешкода, губи стискаються і розтискаються, язик нерухомий, струмінь повітря — короткий, переривчастий.) Чим звуки відрізняються? (П — глухий звук, Б — дзвінкий.) 

2.Усний диктант.

Послухайте слова і визначіть який звук чується у цьому слові Б чи П, піднявши картку з відповідною буквою.

Борода, пенал, булка, береза, парус, посуд, гриби, робота, шпага, рапорт, корабель.

3. Диференціація звуків [б], [п] на рівні складів.

а) Прочитайте склади. Порівняйте звуки [б], [п] за артикуляцією і звучанням. Порівняйте букви за графічним зображенням.

ба – па        ба – па – ба        апа – аба

бо – по        по – бо – по        апо – або

пи – би       би – пи – би        апи – аби

пе – бе        пе – бе – пе         апе – абе

б) У наступному завданні нам необхідно замінити звук [п]  на звук [б]  в складах: Па, по, апо, упи, пу, пе, пих.

4. Диференціація звуків [б], [п] на рівні слів.

а) Списати , вставляючи пропущені буки б або п.

Бара.ан, ш.ага, тур.ота, за.иска, .астух, .орода, до.омога, ви.адок, ро.ота.

б) Від поданих слів утворити нові слова, замінивши п на б. Запишіть їх.

Палка - … , прати - … , купи - … , пити - … , пилина - … , пар - … , порт - … .

в) Від поданих слів за допомогою префікса по- утворити нові  слова і записати їх.

 Білити, балакати,  читати, їсти, гуляти, рубати.

5. Фізкультхвилинка

БІЛОЧКИ

Лапки в боки, вушка вгору, — руки на поясі

Скачуть білочки по бору.      — стрибки

Кожний ранок на галяві        - зупинились

Спритно роблять вільні вправи -   довільні вправи

Притомилися звірята -  слідом за логопедом

І пішли відпочивати -     сідають на місця

6. Диференціація звуків [б], [п] на рівні речень.

а) Прочитати речення. Спишіть, вставляючи пропущені букви п або б . Підкресліть букву п – синім, а букву б – червоним олівцем.

1.  Хлі.  усьому  голова!  Раніше  хлі.   здо.ували  у  дуже  важкій .раці.  2.  .ролітав  дрі.ний  сніжок  і  осідав  .ілими  ку.ками  між  грудками.  3.  Хто завжди  про  .оле  д.ає, -  .аляниці  білі  має.  4.  С.ортсмени  скрізь  і  завжди  вшановували  .оротьбу.

7. Складіть речення з поданих слів і запишіть його. Букву п обвести червоним кружечком, а б –зеленим трикутником.

Виставці, на, побачили, багато, художній, діти, картин, цікавих.

8. Вивчити скоромовки.

Павло і Пилипко

Поливали липки.

Виросли липки

У Павла і Пилипка.

 

Бабин біб розцвів у дощ.

Буде бабі біб у борщ.

III. Підсумок уроку.

-          Які звуки та букви ми сьогодні розглядали на уроці?

-          З якими новими словами ви сьогодні ознайомились?

-          Які завдання ми виконували на уроці?



 

 

 

Категория: Віртуальний фестиваль | Добавил: imidg (05.07.2012) | Автор: Новікова А.В.
Просмотров: 1421 | Рейтинг: 2.6/5 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024