Відповідно до наказу управління освіти і науки
Запорізької обласної державної адміністрації від 11.10.2007 № 456 навчальним
закладам багатопрофільній гімназії № 2 м. Бердянська, ЗОШ І-ІІІ ст. № 38
Комунарського РВО м. Запоріжжя, ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 м. Мелітополя надано статус
експериментального навчального закладу обласного рівня терміном на п’ять років
– з січня 2008р. по грудень 2012р.[http://imidg.ucoz.ua/publ/15-1-0-25]. Зазначеним наказом затверджено програму
науково-дослідницької та експериментальної роботи з теми «Технологія формування
навичок самовдосконалення учнів різного віку в умовах освітнього закладу –
Школи сприяння здоров’ю» на базі означених загальноосвітніх навчальних закладів;
призначено практичних
керівників та зазначено їх функції: директор гімназії № 2 м. Бердянська Забудько Л.С.; директор ЗОШ І-ІІІ ст. № 15 м. Мелітополя Дойнеко Н.С.;
директор ЗОШ І-ІІІ ст. № 38 м.
Запоріжжя Бисько І.В.
Наукові керівники: кандидат
педагогічних наук, завідувач кафедри фізичної культури і спорту Запорізького
обласного інститут післядипломної педагогічної освіти, доцент Аксьонова О.П. (функції:
керівництво науково-методичною роботою експериментального майданчика;
організація роботи експертної групи з оцінки етапів експериментальної
діяльності; розробка та практична реалізація програмно-методичного забезпечення
експериментальної діяльності навчальних закладів); кандидат психологічних наук,
доцент кафедри фізичної культури і спорту ЗОІППО Казаченко М.П., старший викладач
кафедри фізичної культури і спорту ЗОІППО Миронюк О.І. (функції:
апробація інноваційних технологій; розробка та практична реалізація пакету
науково-методичного забезпечення експерименту).
Поточний контроль за
здійсненням експериментальної роботи ЗНЗ покладено на: Байрак Н.В., спеціаліст
відділу освіти Бердянської міськради; Мринська Н.В., спеціаліст відділу
управління освіти виконкому Мелітопольської міськради; Таукєнова Л.В.,
спеціаліст відділу освіти Комунарської райадміністрації м. Запоріжжя.
Метою експериментальної роботи єтеоретичне обґрунтування, розробка та
експериментальна перевірка моделі й технології формування навичок
самовдосконалення учнів різних вікових категорій як пріоритетної складової в
діяльності навчального закладу – Школи сприяння здоров’ю.
Зазначено терміни проведення експерименту. Реалізація
завдань експерименту здійснюватиметься в декілька етапів: