Неділя, 22.12.2024, 18:26
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » дошкільна освіта [ Добавить статью ]

“Формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку”.

01.12.2008 року на базі дошкільного навчального закладу комбінованого типу №229 Ленінського району проходила педагогічна практика для слухачів курсів підвищення кваліфікації вихователів ДНЗ зі спецкурсом “Формування логіко-математичної компетенції дітей дошкільного віку”. Пропонуємо до Вашої уваги конспекти занять та фоторяд за участю дітей та педагогів.



Керівник педагогічної практики Олена Каплуновська, старший викладач кафедри дошкільної і початкової освіти КЗ “ЗОІППО” ЗОР.
 
Матеріали семінару
 конспект з малювання/dnz_kap/1/konspekt_ris.doc
 математика/dnz_kap/1/matem.doc
 математика для старшої групи/dnz_kap/1/matem_st_gr.doc
 
                            
Категория: дошкільна освіта | Добавил: imidg (19.12.2008) | Автор: Олена Каплуновська
Просмотров: 5247 | Комментарии: 1 | Рейтинг: 4.6/5 |
Всего комментариев: 1
1 нелли  
0
показати математику

Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024