П`ятниця, 26.04.2024, 07:27
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [ Добавить статью ]

Дидактические возможности включения сетевых информационных технологий в образовательный процесс при обучении русскому языку.

По степени воздействия на человеческую цивилизацию появление Интернет сопоставляют с возникновением письменности и изобретением печатного станка, развитие электронных средств коммуникации связывают с возвращением устных аспектов коммуникации и сознания, формированием «электронной устности» [9]. Вопрос интеграции Интернета в образование и, в частности, применение его в обучении языкам в  школе, в настоящее время достаточно актуален. Он касается как создания технологии дистанционного обучения [8], так и разработок использования служб Интернета в преподавании предмета [2].

Категория: філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни | Добавил: imidg (09.01.2011) | Автор: Т.Путій
Просмотров: 813 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024