Серед завдань, висунутих перед дошкільною освітою, що визначено у Державній національній програмі «Освіта України ХХІ століття», Законів України «Про освіту», “Про дошкільну освіту”, Положенні «Про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності» є оновлення змісту дошкільної освіти.
Нові пріоритети вимагають докорінних змін в управлінні дошкільними навчальними закладами, а також оволодіння керівниками тенденціями й закономірностями функціонування, розвитку ДНЗ, підвищення професійної майстерності педагогічних кадрів, озброєння новими науково-теоретичними знаннями, а також творчого переосмислення досвіду практиків, перенесення в сьогодення всього позитивного і його примноження.
У зв’язку з цим проблема управлінської діяльності в системі дошкільної освіти, враховуючи інноваційні підходи, набуває особливого значення. Ці положення повинні бути невід’ємною частиною діяльності кожного керівника дошкільного навчального закладу. Саме п’яту «Літню школу для дорослих», яку було проведено 01.06 – 06.06. 2009 року, за темою: “Управлінська діяльність в системі дошкільної освіти: інноваційний аспект” було присвячено актуальним питанням управлінської діяльності в системі дошкільної освіти.
Учасники «Літньої школи -2009» |
У роботі семінару брало участь понад 100 осіб. Всеукраїнські семінари є вагомою подією для освітян України, справжнім святом творчості та хорошої традиції прийому гостей на славетній Хортиці щорічно в червні місяці в межах освітнього проекту “Літньої школи для дорослих”, який, нажаль, завершив свою роботу |
Ректор та проректор КЗ «ЗОІППО» ЗОР вітають учасників «Літньої школи-2009» |
«Ми дуже задоволені роботою
«Літньої школи для дорослих –2009» |
|
| Повний текст матеріалу читайте ТУТ
|