Дистанційне навчання в нашому регіоні має великі перспективи. Така форма не потребує великих фінансових затрат для слухачів курсу, так як навчання проводиться завдяки новітнім інформаційним технологіям. Дистанційне навчання дає змогу слухачам не тільки підвищити кваліфікацію, але навчитися працювати з комп’ютерними технологіями, використовуючи Інтернет, спілкуючись не тільки з викладачем але й іншими слухачами у чаті та на форумі. Підвищення кваліфікації за дистанційною формою в системі післядипломної педагогічної освіти відповідає існуючим формам і методам навчання, доповнюючи їх інноваційним змістом, дає змогу значною мірою реалізувати неперервність освіти педагогічних кадрів. |
|
|
З метою апробації нової для педагогічної освіти форми навчання протягом 2009 року організовано навчання п'яти груп педагогічних працівників на курсах "Моніторинг якості освіти як механізм адаптивного управління". |
Темою першого дистанційного курсу було обрано одну з актуальних тем сьогодення - організація моніторингових досліджень на різних рівнях управління в умовах автоматизації управління освітою. При зарахуванні на курси від курсантівне вимагалося особливих навичок роботи за комп'ютером, для бажаючих під час очного етапу навчання(перші 2 дні) проводилисяекспрес-консультування і практична консультація. За умови використання системи Moodle цього вистачало для опанування навчального матеріалу. |
|
|
75 управлінських працівників області успішно пройшли навчання і отримали сертифікати. підчас роботи накурсах ними були створені власні адаптивні системи моніторингу, реалізація яких можлива з широким використанням комп'ютерних програм автоматизації управлінських процедур при врахуванні особливостей умов та спрямованості навчальних закладів. |
Слід відзначити активність Орджонікідзевського та Оріхівського районів, в яких навчання пройшли практично всі заступники директорів загальноосвітніх навчальних закладів і представники районних методичних кабінетів, що дозволить їм в майбутньому ефективно координувати власну управлінську діяльність щодо спрямування освітньої системи на подальше удосконалення з урахуванням профілізації в умовах особистісно зорієнтованного навчння. |
|
|
Нова форма навчання приваблює слухачів можливістю навчатися, консультуватися та спілкуватися віндивідальному, зручному для кожного режимі, не відриваючись від основної роботи і домашнього комфорту. |