Понеділок, 23.12.2024, 03:10
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » теорія та методика виховання [ Добавить статью ]

Формування любові до рідного краю
Мій рідний край – легенди і герої
Тут у крові козацький дух живе.
Мій край то розповіді баби кам’яної
Це все – безцінний скарб, що в мене є.
Куди не глянь – кругом степи безкрайні,
Що загадковістю своєю ваблять нас,
Їх охоронці вірні – то кургани давні,
В яких назавжди зупинився час.
П'янка духмяність трав , і чайки над водою,
Пороги й скелі над Славутою Дніпром –
Я Вам вклоняюся доземно головою,
І присягаюсь за добро платить добром.

Прикладом любові до своєї батьківщини є уривок оповідання Башкардіної Дар’ї : «Одного чудового дня в літку, наслідуючи віковий досвід «ранок вечора мудріше» починаємо збиратися мандрувати за місто. Речі в валізі, їжу до однієї корзини, Анфісу до іншої. Приємно дивитися в ранці на місто, яке пробуджується. За останній рік багато чого змінилось у архітектурі та ландшафті м. Запоріжжя . Раз у раз відкриваються нові крамниці, кав’ярні, банки та інші заклади. Своїм новим виглядом воно здебільшого нагадає Європу.

 Щоб надолужити сили для нових трудових звитяг, ми мандруємо туди, де ніколи не ступала нога людства. За вікном мигтять: Дніпрогес, заводи, славетно відома Хортиця, зупинки, перехрестя тощо. Через якусь годину під’їжджаємо до скіфських курганів. Як приємно стати босоніж на підігріту ранковим промінням траву. На високих стеблах де-не-де блищать прозорі краплини роси. Птахи рвуть блакить неба груддю, розголошуючи усе навкруги радісним гаміром. Гудуть працьовиті бджоли збираючи нектар з польових квітів, котрі немов екибани завмерли у своїй неповторній красі, стрекочуть коники, літають та повзають всілякі мурахи. У корзинці ледве погойдується Анфіска. Знайшовши живописну галявину ставлю корзину, Анфіса відразу ж видряпалась… на світ подивитись, та себе показати. На якусь мить лягаю подихати різнотрав’ям. Гасаючи за якимось-там цвіркуном стрибає через мене Анфіса. Пухнастий кольоровий хвіст». Таким чином образотворче мистецтво як засіб освоєння самореалізації учнівської молоді відіграє певну роль у формуванні патріотичного виховання як самих учнів, вчителів так і глядачів, виховуючи почуття любові до рідного краю, країни та світу в цілому.
 
Категория: теорія та методика виховання | Добавил: imidg (08.01.2010)
Просмотров: 3926 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024