24.11.2011. за планом інституту
на базі ДНЗ № 273 «Пізнайко» (завідувач Мітіна А.Я., методист Літвінова В.В.)
м. Запоріжжя відбулося друге семінарське заняття для педагогів ДНЗ з теми: «Формування
суб’єкта мовленнєвої діяльності засобами театральної діяльності». Керівник
семінару – методист КЗ «ЗОІППО» ЗОР Голдобіна К.Б. Метою семінару було розглянути театралізовану діяльність дітей дошкільного віку як засіб розвитку
діалогічного мовлення, формування комунікативної компетенції дошкільників.
Показати методи та прийоми роботи для формування суб’єкта мовленнєвої
діяльності в процесі постановок театру (лялькового, настільного, пальчикового,
тіньового), театралізованих ігор тощо. Окреслити шляхи впровадження досягнень сучасної педагогічної науки щодо
театралізованої діяльності в практику роботи ДНЗ. Сприяти обміну досвідом між
творчими педагогами ДНЗ.
На першому семінарському занятті
з цієї теми (22.09.2011р.) досвід роботи з даного напряму презентував ДНЗ № 167
«Каштан» (завідувач Острогляд Л.В., методист Каплій Г.М.). Слухачам було
представлено узагальнені практико-орієнтовані матеріали, а також театральні міні
вистави за участю дітей різного віку.
24.11.2011. досвідом роботи з формування
суб’єкта мовленнєвої діяльності засобами театральної діяльності ділилася
музичний керівник ДНЗ №273 Кисельова Н.В. Вона разом із вихователями груп та
дітей різного віку показала свою систему роботи, спрямовану на залучення дітей
до театрального мистецтва (найменші артисти – діти групи раннього віку). Також
слухачам семінару з метою обміну досвідом було презентовано відеоматеріали
учасників І обласного конкурсу методичних розробок форм організації дитячої
діяльності «Стежинки у Всесвіт»:
Ø театральний фестиваль (упорядники:
вихователь-методист Вініченко О.М., музичний керівник Синяк І.М. ДНЗ № 182
«Щасливе дитинство» м. Запоріжжя);
Ø музична театральна вистава за мотивами казки (вихователь
ДНЗ «Гніздечко» с.м.т. Михайлівка Запорізької області Настина С.В.).
Підбиваючи підсумки роботи з
даної теми, потрібно відмітити, що актуальність напряму з використання
театралізованої діяльності для формування суб’єкта мовленнєвої діяльності в ДНЗ
надзвичайно висока. За умови професійного сприяння та допомоги діти досягають творчих успіхів, розвивається
мовленнєва розкутість дитини, формуються навички невимушеного спілкування
дошкільника з однолітками та дорослими. Дякую всім за співпрацю та бажаю
подальших професійних успіхів і творчих злетів! Методист Голдобіна К.Б.
|