Головна роль у формуванні майбутніх активних творців нового життя в Україні належить школі. Саме вона є осередком виховання національно самовідданих громадян, які б досконало володіли усім багатством державної мови, різноманітними засобами оформлення думки, культурою ведення розмови.
У навчально-виховному процесі головний аспект має переноситися із засвоєння певної кількості знань на виховання особистості з урахуванням її унікальної природи, і вже на цій основі формувати у неї моральні цінності, творчу і само творчу діяльність. Виховна спрямованість уроку має стати визначальною.
Сьогодення висуває до освітнього процесу значні вимоги. Одним із шляхів підвищення ефективності шкільного навчання є визначення та вивчення провідної модальності учнів. Педагогу легше будувати стосунки з учнем, якщо він знає, до якої категорії належить та чи інша дитина. Необхідно чітко уявляти, чому виникають проблеми з дисципліною, чому учень не розуміє нас, як правильно заохочувати дитину і, навіть, у якій формі зробити їй зауваження.
Апанасенко Світлана Юріївна, вчитель географії, вищої категорії, Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Мелітопольської міської ради Запорізької області