П`ятниця, 22.11.2024, 02:13
Приветствую Вас
Гість
|
RSS
Главная
|
Каталог статей
|
Регистрация
|
Вход
Меню сайта
Віртуальний методичний журнал
Умови публікації
Імідж Випуск 2 2017 рік
Імідж Випуск 1 2017 рік
Імідж Випуск 1 2016 рік
Імідж Випуск 2 2016 рік
Архів 2015 р.
Архів 2014 р.
Архів 2013 р.
Архів 2012 р.
Архів 2011 р.
Архів 2010 р.
Архів 2009 р.
Архів 2008 р.
Повний каталог статей
Інструкція щодо розміщення статей
Питання до редакції
Зворотний зв'язок
Категории каталога
українська мова та література
[3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни
[56]
наробки вчителів історії
початкові класи
[3]
дошкільна освіта
[24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання
[29]
дистанційне навчання
[20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація
[8]
педагогика та психологія післядипломної освіти
[17]
іноземні мови
[4]
наробки вчителів іноземних мов
математика
[8]
наробки вчителів математики
інформатика
[0]
наробки вчителів інформатики
фізика
[2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія
[5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади
[6]
фізична культура та спорт
[61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія
[16]
Віртуальний фестиваль
[30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Сайт МОН Украины
Сайт облУОН
Сайт ЗОИППО
Статистика
ІМІДЖ
Главная
»
Статьи
»
Методична скарбничка
»
педагогика та психологія післядипломної освіти
[
Добавить статью
]
Рівень задоволення освітніх потреб учнів регіону
Одним із показників результативності діяльності загальноосвітніх навчальних закладів у світлі особистісно-зорієнтованої моделі навчання виступає рівень задоволення учасників освітнього процесу різними його сторонами. Позиція суб’єкту полягає в тому, що людина не тільки реагує на зовнішній вплив оточуючого світу, але й свідомо контролює, регулює, змінює цей вплив та власну поведінку.
Категория:
педагогика та психологія післядипломної освіти
| Добавил:
imidg
(08.01.2011) | Автор:
Кутик О.М.
Просмотров:
871
| Рейтинг:
0.0
/
0
|
- Оцінити -
Відмінно
Добре
Непогано
Погано
Жахливо
Всего комментариев:
0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[
Регистрация
|
Вход
]
Copyright MyCorp © 2024