Четвер, 25.04.2024, 10:27
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » дошкільна освіта [ Добавить статью ]

Теоретичні основи Вальдорфської педагогіки

04 червня 2010 р. на базі КЗ «ЗОІППО» ЗОР за ініціативою освітнього центру при Запорізькій громадській організації «Молодіжний центр німецької культури», за підтримки обласної Асоціації національно-культурних товариств, кафедри дошкільної та початкової освіти КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР було проведено другий навчально-практичний семінар з ознайомлення з методикою виховання за системою Вальдорфської школи за темою «Теоретичні основи Вальдорфської педагогіки»

У проведенні семінару взяли участь: кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри психології освіти Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти Крамаренко Світлана Григорівна та учитель-практик Марченко Надія Григорівна. Було розглянуто такі концептуальні положення:

1. Вальдорфська педагогіка як цілісна гуманістична система навчання, виховання та розвитку особистості.

2. Теорія Р. Штайнера та створення перших вальдорфських шкіл.

3. Історія світового Вальдорфського руху.

В практичній частині семінару учасники мали змогу отримати відповіді на питання, що стосувались методологічних засад, принципів, теоретичних основ Вальдорфської педагогіки: гуманістична спрямованість; принцип педоцентризму, орієнтації на конкретну дитину, урахування її індивідуальних особливостей та перспектив розвитку; принцип цілісного охоплення природи людини, в основі якого лежить антропософська концепція розвитку дитини через цілісну взаємодію тілесних, душевних та духовних чинників; принцип залучення почуттєвого переживання, що передбачає як інтелектуальне, так і емоційно-вольове опрацювання учнями будь-якого навчального матеріалу; принцип поваги до дитини, її почуттів, здібностей та потенціальних можливостей.

Наступним етапом в процесі ознайомлення з даною системою заплановано серію навчальних семінарів, що триватимуть уподовж 3-х років та проходитимуть у різних містах України для педагогів, які відчувають потребу працювати по-іншому та мають змогу змінити освітній процес в межах певного колективу чи закладу.

Координатор семінару: Голдобіна К.Б. – методист кафедри дошкільної та початкової освіти (р.т.: 233-40-83; моб.: 097-39-30-616).

Категория: дошкільна освіта | Добавил: imidg (11.06.2010) | Автор: Клара Голдобіна
Просмотров: 1589 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024