Логопедичне заняття з учнями 3 класів
Тема. Диференціація звуків та букв «С» і «Ш».
Мета: навчити розрізняти букви і звуки [С] і [Ш].
Цілі.
1.Освітні:
1.1Учити школярів розрізняти дані звуки за акустичними
та артикуляційними ознаками.
1.2.Розвивати логічне мислення, творчу уяву.
1.3.Росширити словниковий запас та актуалізувати
накопичений словник.
1.4.Закріпити правильну вимову звуків [С] і [Ш].
2.Корекційні.
2.1.Навчити розрізняти звуки і букви в складах,
словах, реченнях.
2.2.Уточення правильної і корекція неправильної вимови
звуків.
2.3.Розвивати рухливість артикуляційного апарату,
дрібну моторику.
2.4.Розвивати фонематичне сприйняття, звуковий аналіз
та синтез слів.
2.5.Формувати кінестетичні відчуття на даний
артикуляційний уклад.
2.6.Оволодіти навичками писемного мовлення.
3.Виховні.
3.1.Виховувати позитивний емоційний настрій,
наполегливість та самостійність
3.2.Виховувати інтерес до логопедичних занять, бажання
говорити правильно, писати грамотно.
Матеріали: індивідуальні дзеркальця, «карта подорожі»,предметні
та сюжетні малюнки, іграшки «Кішка», «Собака», комп’ютери лінгафонної системи.
Хід
заняття Малюнки Схема 1 Схема 2 Схема 3
|