Категорія дітей: учні 2-3 класу з порушенням письма та читання,
зумовлене загальним недорозвиненням мови (ППЧЗЗНМ).
Тема:
«В гостях у звуків [с]-[ш] »
Мета заняття :
Корекційна:
навчання учнів
диференціації звуків [с]-[ш] в складах та словах, як в
усному мовленні, так і на письмі;
Учбова:
формування навички
глобального читання; Закріплення навички
диференціації звуків [с]-[ш] в складах та словах на
письмі;
Виховна: виховання вмінь працювати у гуртку в процесі гри, також сприяти вихованню працелюбності і
старанності.
Розвиваюча:
розвинення фонематичного
слуху, зорової та слухової пам' яті, мислення, уваги; поширення активного та
пасивного словника.
Обладнання: артикуляційні профілі, папки зі схемами, малюнки , картки з ребусами,
роздавальний матеріал, кошик, розрізни літери різних кольорів, мультимедійна
установка, презентація заняття,план подорожі.
Тип заняття: фронтальне заняття.
Методи навчання: наочні, практичні, інтерактивні, ігрові.
Форми роботи: фронтальні, індивідуальні.
Здоров’язберігаючі технології: артикуляційні вправи( тренування м’ язів
язика), дихальні вправи ( проспівування звуків), рухлива фізхвилинка.
Хід заняття
|