Конспект групового логопедичного
заняття з дітьми
2-3 класів, які мають ППЧ, обумовлене ФФНМ
Зміст: Диференціація звуків Ч -
Ц в усному та писемному мовленні.
Мета: Закріплення вміння
диференціювати шиплячий звук Ч від
свистячого звука Ц в усному та писемному мовленні. Формування навичок роботи за
інструкцією.
Розвивати
аналітико-синтетичні здібності дітей, їх фонематичне сприймання, зорову та
слухову увагу, логічне мислення та пам’ять.
Виховувати
активність та самостійність учнів на
занятті, вміння співпрацювати.
Обладнання: дзеркальця, лист,
об’ємні букви-картки із завданнями, хустинка, матеріал для схематичного
зв.-букв. аналізу слів, маленька «карта скарбів», різні таблиці маленькі (на
парту дітям чи у конвертах), великі (на дошку), скринька із солодощами –
«скарб».
Хід заняття.
|