План-конспект групового логопедичного заняття для учнів 4 класу з вадами писемного
мовлення
Тема: Диференціація звуків [Г]-[ К]- [Х] та букв Г К Х в усному і писемному мовленні
Мета:
-
диференціація
звуків [Г]-[ К]- [Х] та букв Г К Х в складах, словах, словосполученнях,
реченнях, як в усному, так і писемному мовленні;
-
активізація мовно-рухового аналізатору шляхом
відпрацювання чіткої артикуляції даних звуків;
-
корекція вимови звуків, злитності мови,
наголосу;
-
вправляння у співвідношенні букв і звуків у
словах, словосполученнях, реченнях;
-
поповнення та
уточнення словникового запасу словами-займенниками;
-
розвиток зв’язного
мовлення;
-
виховання бажання говорити
правильно, писати грамотно
Словник « Словникова скарбничка»:
·
хрін –
рослина, коріння
якої вживають як приправу до їжі, у консервуванні
та в домашньому лікуванні;
·
ґа́ва - хижий птах із чорним або сірим пір'ям; те саме, що ворона;
·
віхола - снігова буря;
·
гриб - рослина, що має форму шапки, надітої на ніжку
Обладнання:
логопедичні дзеркала, індивідуальні
зошити, артикуляційні профілі, опорна пам’ятка
«Гарної мови», презентація «Комплекс вправ», опорні малюнки, схеми до
«Каліграфічної хвилинки», інтерактивної технології «Вузлики», мультимедійна
система
ХІД ЗАНЯТТЯ Презентація "Диференціація звуків Г-К-Х" Презентація "Артикуляційний комплекс вправ"
|