П`ятниця, 22.11.2024, 01:17
Приветствую Вас Гість | RSS
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Меню сайта
Категории каталога
українська мова та література [3]
наробки вчителів української мови та літератури
філософія та суспільно-гуманітарні дисципліни [56]
наробки вчителів історії
початкові класи [3] дошкільна освіта [24]
матеріали кафедри дошкільної освіти
теорія та методика виховання [29] дистанційне навчання [20]
НМЦ ДН ЗОІППО
реабілітація [8] педагогика та психологія післядипломної освіти [17]
іноземні мови [4]
наробки вчителів іноземних мов
математика [8]
наробки вчителів математики
інформатика [0]
наробки вчителів інформатики
фізика [2]
наробки вчителів фізики
хімія і біологія [5]
наробки вчителів хімії та біології
позашкільні заклади [6]
фізична культура та спорт [61]
матеріали кафедри фізичної культури та спорту
Ігроманія [16]
Віртуальний фестиваль [30]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика
ІМІДЖ
Главная » Статьи » Методична скарбничка » Віртуальний фестиваль [ Добавить статью ]

Максименко Катерина Михайлівна

Логопедичне заняття, 2 клас

(з учнями, які мають вади письма, обумовлені ФФНМ)

Максименко К. М., вчитель – логопед

Мелітопольського навчально-виховного

комплексу «Дитячий садок – школа - ВУЗ» № 16

Тема: Диференціація звуків [д]-[т]. Букв Д,Т.

Мета:

  • навчити учнів розрізняти звуки [д]-[т] як в усному мовленні, так і на письмі за допомогою складів, слів, речень;
  • уточнити знання про ознаки дзвінких і глухих приголосних (артикуляцію та звучання);
  •  розвивати фонематичні процеси, навички звукового аналізу і синтезу слів, дрібну моторику пальців рук;
  • збагачувати й активізувати лексичний запас школярів, поширювати активний словник;
  • розвивати артикуляційний апарат, пам'ять, увагу, мислення, спостережливість, удосконалювати мовленнєві навички, вміння будувати зв’язне висловлювання українською мовою, формувати комунікативну компетентність молодших школярів;
  • виховувати працелюбність і старанність.

Обладнання:

·         Демонстраційний матеріал: зображення літер «Д», «Т»; сигнальні букви, артикуляційні профілі, графічні схеми речень, звукові моделі, таблиці.

·         Роздатковий матеріал: мисочки з квасолею, мисочки з піском, індивідуальні дзеркала, бархатний картон, літери з цупкого паперу.

·          Іграшковий ведмідь,  м’яч, мікрофон.

·         Комп’ютерний програмовий засіб «Адаптація Лого» Республіканський Навчально-науковий центр «ДІНІТ» , мультимедійна система.

Методики,  інноваційні  методи:  ІКТ, інтерактивні методи навчання.


Ход занятия

Категория: Віртуальний фестиваль | Добавил: imidg (09.07.2012) | Автор: Максименко К.М.
Просмотров: 1916 | Комментарии: 22 | Рейтинг: 4.2/106 |
Всего комментариев: 221 2 3 »
22 Виктор  
0
я уверен ты победишь,и я буду этому рад,награда находит своих достойных победителей.

21 Ольга  
0
Очень хорошее занятие! Молодец!!!!!

20 Евгения Александровна  
0
Просто ужасный урок!!!!!!!!

19 Виктор  
0
Молодец.Желаю успехов.

18 Алла  
0
Отлично!

17 Валентина  
0
Отлично!

16 лида  
0
Очень понравилось занятие!

15 olga  
0
молодец!!!

14 Наташа  
0
Отлично!!! Желаю успехов в педагогической работе.

13 Жанна  
0
Молодець!!! Структура уроку побудовано методично правильно. Тема і мета повязані між собою та відповідають віку учнів. Етапи уроку мають плавний перехід. Урок є цікавим, повчальним, розвиваючим.

1-10 11-20 21-22
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Copyright MyCorp © 2024