Логопедичне заняття,
2 клас
(з учнями, які мають вади письма, обумовлені ФФНМ)
Максименко К. М., вчитель – логопед
Мелітопольського навчально-виховного
комплексу «Дитячий садок – школа - ВУЗ» № 16
Тема: Диференціація звуків [д]-[т]. Букв Д,Т.
Мета:
- навчити учнів розрізняти звуки [д]-[т] як в усному мовленні, так і на
письмі за допомогою складів, слів, речень;
- уточнити знання про ознаки дзвінких і глухих приголосних (артикуляцію
та звучання);
- розвивати фонематичні процеси,
навички звукового аналізу і синтезу слів, дрібну моторику пальців рук;
- збагачувати й активізувати лексичний запас школярів, поширювати
активний словник;
- розвивати артикуляційний апарат, пам'ять, увагу, мислення, спостережливість,
удосконалювати мовленнєві навички, вміння будувати зв’язне висловлювання
українською мовою, формувати комунікативну компетентність молодших
школярів;
- виховувати працелюбність і старанність.
Обладнання:
·
Демонстраційний
матеріал: зображення літер «Д», «Т»; сигнальні букви, артикуляційні профілі,
графічні схеми речень, звукові моделі, таблиці.
·
Роздатковий
матеріал: мисочки з квасолею, мисочки з піском, індивідуальні дзеркала, бархатний
картон, літери з цупкого паперу.
·
Іграшковий ведмідь, м’яч, мікрофон.
·
Комп’ютерний
програмовий засіб «Адаптація Лого» Республіканський Навчально-науковий центр
«ДІНІТ» , мультимедійна система.
Методики, інноваційні методи: ІКТ, інтерактивні методи навчання.
Ход занятия
|