План: 1. Привітання. 2. Артикуляційна гімнастика. 3. Пальчикова гімнастика. 4. Розподіл дітей на команди. 5. Представлення журі. 6. Відкриття діаграми «Звуки» 7. 1 – ше конкурсне завдання. «Відгадай, який це звук?» 8. 2 – ше конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Знайди зайве слово». 9. 3 – тє конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Допоможи Незнайку». 10. 4 – те конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Виклади картинки на квітку». 11. Гра «Який дзвенів дзвіночок?» 12. 5 – те конкурсне завдання. Гра «Склади казку за картинками» 13. Музична хвилинка. Пісня-діалог Баби і Діда з казки «Колобок». 14. 6 – те конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Виправ помилку» 15. 7 – ме конкурсне завдання. Гра «Танаграм». 16. Фізкультхвилинка. Парний танок «Полька». 17. Підсумок журі. 18. Нагородження учасників. 19. Пісня «Дружба»
1.Привітання. Я всміхаюсь сонечку: «Здрастуй, золоте!» Я всміхаюсь квіточці- Хай вона росте! Я всміхаюсь дощику: «Лийся, мов з відра!» Ми всміхнемось друзям всім, Зичим їм добра!
2. Артикуляційна гімнастика.
3. Пальчикова гімнастика.
4. Розподіл дітей на команди. Вчитель – логопед пропонує дітям поділитись на команди: «Звук», «Буква», «Слово», «Склад». 5. Представлення журі. 6. Відкриття діагами «Звуки». 7. 1 – ше конкурсне завдання «Відгадай який це звук». Логопед пропонує дітям малюнки з характеристиками звуків. Діти відгадують звук і записують відповідну букву у «віконечку». 8. 2 – ге конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Знайди зайве слово» Вчитель-логопед пропонує дітя мзнайти зайве слово із написаних слів 9. 3 – тє конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Допоможи Незнайкові». Діти вписують потрібну букву. 10. 4 – те конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Виклади малюнки на квітку" 11. Гра на розвиток фонематичного слуху «Який дзвенів дзвіночок?» 12. 5 – те конкурсне завдання «Склади казку за картинками». 13. Музична пауза. Пісня-діалог Баби і Діда з казки «Колобок» -Щось добреньке зїсти хочу, Тільки що? Не знаю сам! -Голови б ти не морочив ні мені і ні гостям!
-Знаєш, Бабо, ти не сердься, А я з’їв би колобка. -Та хіба же ти не знаєш, Що в нас борошна нема.
-А піди-но подивися Може назбираєш з дна . Ти готуй, а я швиденько принесу тобі дрова.
-Ти готуй, а я швиденько принесу тобі дровець. Повечеряєм гарненько- Баба в мене молодець!
-Ой печу, уже виймаю - ач рум’яненький який! -Поклади отут на стіл! -Та не будь такий швидкий!
-Хай він трішки прохолоне , Хай полежить на вікні. А поділимо його ми- Пів тобі а пів мені!
-Ой ,ти ж Боже , Де ж він дівся ? Діду колобок пропав!!! -От біда- уже наївся, а я так його чекав!
-Не біда, не біда- завтра кращого спечем! А сьогодні, а сьогодні Повечеряєм борщем!!!
14. 6- те конкурсне завдання. Мовленнєва гра «Виправ помилку» Логопед називає слова не правильно, а діти виправляють його.
15. 7- ме конкурсне завдання. Гра «Танаграм» Із розрізаних геометричних частин діти викладають задані фігури.