Нові інформаційні технології стали перспективним засобом корекційно-розвиваючої роботи з дітьми, що мають порушення зору та мови. Повсюдна комп'ютеризація відкриває нові, ще не досліджені варіанти навчання. Вони пов'язані з унікальними можливостями сучасної електроніки та телекомунікацій.
Головна роль у формуванні майбутніх активних творців нового життя в Україні належить школі. Саме вона є осередком виховання національно самовідданих громадян, які б досконало володіли усім багатством державної мови, різноманітними засобами оформлення думки, культурою ведення розмови.
У навчально-виховному процесі головний аспект має переноситися із засвоєння певної кількості знань на виховання особистості з урахуванням її унікальної природи, і вже на цій основі формувати у неї моральні цінності, творчу і само творчу діяльність. Виховна спрямованість уроку має стати визначальною.
Сьогодення висуває до освітнього процесу значні вимоги. Одним із шляхів підвищення ефективності шкільного навчання є визначення та вивчення провідної модальності учнів. Педагогу легше будувати стосунки з учнем, якщо він знає, до якої категорії належить та чи інша дитина. Необхідно чітко уявляти, чому виникають проблеми з дисципліною, чому учень не розуміє нас, як правильно заохочувати дитину і, навіть, у якій формі зробити їй зауваження.
Апанасенко Світлана Юріївна, вчитель географії, вищої категорії, Мелітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №24 Мелітопольської міської ради Запорізької області
Розбудова незалежної України потребує змін у структурі системи освіти з метою відтворення інтелектуального потенціалу народу.Освітні заклади мають створювати сприятливі умови для самовираження особистості в різних видах діяльності, розкриття її нахилів, здібностей і обдарованостей.
Єдиний інформаційний простір в освіті планується побудувати із використанням хмарних технологій, які надає компанія Google Україна. У гімназії для впровадження нових форм проведення уроків, збереження даних, різноманітних інформацій та обміну ними серед учасників навчально-виховного процесу використовується хмарний сервіс Google: сайт гімназії; веб-ресурси шкільного методичного кабінету, шкільних методичних об’єднань та творчих груп; електронні портфоліо вчителів та учнів; е-платформа.
Тема: Системи лінійних рівнянь з двома змінними Мета: 1) Формування в учнів навиків розв’язування систем лінійних рівнянь з двома змінними різними способами. 2) Розвивати прийоми дослідницької діяльності. 3) Підвищувати зацікавленість до математики. 4) Формувати навички самоконтролю.
Приазовська різнопрофільна спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №1 "Азимут", Янченко Тетяна Вікторівна, заступник директора з навчально- виховної роботи